Szteroidos népautó: tovább hergelték a VW Golf R-t
Sikerült találni néhány extra lóerőt a wolfsburgi márka népszerű kompaktjának amúgy sem gyenge motorjában.
Sikerült találni néhány extra lóerőt a wolfsburgi márka népszerű kompaktjának amúgy sem gyenge motorjában.
A német gyártó több évtizes múltra visszatekintő modelljének jubileumi példánya egy plugin hibrid hajtásláncú kivitel.
A 4 méternél alig hosszabb VW T-Cross meglepően praktikus, és olyannyira nem terepre szánják, hogy nem is készül összkerékhajtással. Megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban a T-Roc kistestvére.
A felvétel két főszereplője igen komoly pénzbírságot kapott volna, ha a történtekre a rend őrei előtt kerül sor.
Trendfordulat idén nem lesz, a nagy modellpremierek majdnem fele szabadidő-autó lesz 2019-ben. Ezen nincs is mit csodálkozni, amikor minden harmadik eladott új autó SUV Európában. Egy másik fronton viszont zajlik az elektromos autók térfoglalása, de szerencsére a „régi világnak” még maradt néhány látványos nagy dobása jövőre is.
Már csak pár hónapot kell várnunk arra, hogy a korosodó 7-es Golf utódja megérkezzen a kereskedésekbe.
Vázoljuk, hogy milyennek ígérkezik a Golf, az Astra és a Focus legújabb versenytársa. Nem lesz unalmas.
Van egy német sofőr, aki mindenkinél gyorsabban és mindenkinél szűkebb helyre tud beparkolni. Lassítva mutatjuk, hogy mit és hogyan csinál.
Módosított frontrésszel és tisztább működésű dízelmotorokkal támad a népszerű kompakt modell ráncfelvarrt kivitele.
Az elsőnél is régebbi, úttörő elektromos és elképesztően ritka erős Golfja is van annak az osztrák gyűjtőnek, akinek egyes kincsei hamarosan Magyarországra érkeznek.
A következő Octavia az aktuálisnál sokkal kevésbé megosztó kialakítású fényszórókat kap.
Természetesen az érkezőben lévő új generációs Golfból is lesz GTI változat, ami szokás szerint nem szenved majd erőhiányban.
Hatalmas kijelzők, érintőpanelek, mesterséges intelligencia, digitális asszisztens és kiterjesztett valóság. Nem, ez nem egy űrhajó, hanem egy VW Golf méretű kompakt autó, ami tudásban a hatalmas luxuslimuzinokat is simán kenterbe veri.
Az új modell hivatalos bejelentése kicsit még odébb van, de a prototípusokat már javában tesztelik.
A Golf környezetbarát hajtásláncú, hazánkban zöld rendszámmal ellátható kiadása igen komoly népszerűségnek örvend.
Lassan százféle szabadidő-autót lehet kapni nálunk is, ha minden változatot beleszámolunk. Ilyen elképesztő tolongásban új szereplőként érdemes lehet olyan értékek felé fordulni, melyeket mindenki ismer. Mit szólna például egy új Golfhoz, csak gólyalábon?
A Tata legfrissebb újdonsága láttán vélhetően még a nagy és neves gyártók designerei is elismerően csettintenek.
Teljesen megújult a dél-koreai gyártó népszerű kompakt modellje, mutatjuk az élőben elsőként a Genfi Autószalonon megtekinthető új Ceedet.
Norvégiában soha nem látott magasságokba emelkedett a környezetbarát személyautók részesedése. Amiben az olaj által biztosított anyagi biztonságnak igen fontos szerepe van.
A jelenleg forgalomban lévő Golf mára egy kicsit megfáradt, de már nem kell sokat várnunk az utódjára.