A világ legnépszerűbb családi autója: elkészült a 30 milliomodik VW Passat
A német gyártó több évtizes múltra visszatekintő modelljének jubileumi példánya egy plugin hibrid hajtásláncú kivitel.
A német gyártó több évtizes múltra visszatekintő modelljének jubileumi példánya egy plugin hibrid hajtásláncú kivitel.
A 4 méternél alig hosszabb VW T-Cross meglepően praktikus, és olyannyira nem terepre szánják, hogy nem is készül összkerékhajtással. Megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban a T-Roc kistestvére.
Trendfordulat idén nem lesz, a nagy modellpremierek majdnem fele szabadidő-autó lesz 2019-ben. Ezen nincs is mit csodálkozni, amikor minden harmadik eladott új autó SUV Európában. Egy másik fronton viszont zajlik az elektromos autók térfoglalása, de szerencsére a „régi világnak” még maradt néhány látványos nagy dobása jövőre is.
Vázoljuk, hogy milyennek ígérkezik a Golf, az Astra és a Focus legújabb versenytársa. Nem lesz unalmas.
Van egy német sofőr, aki mindenkinél gyorsabban és mindenkinél szűkebb helyre tud beparkolni. Lassítva mutatjuk, hogy mit és hogyan csinál.
Módosított frontrésszel és tisztább működésű dízelmotorokkal támad a népszerű kompakt modell ráncfelvarrt kivitele.
Hatalmas kijelzők, érintőpanelek, mesterséges intelligencia, digitális asszisztens és kiterjesztett valóság. Nem, ez nem egy űrhajó, hanem egy VW Golf méretű kompakt autó, ami tudásban a hatalmas luxuslimuzinokat is simán kenterbe veri.
A Golf környezetbarát hajtásláncú, hazánkban zöld rendszámmal ellátható kiadása igen komoly népszerűségnek örvend.
Lassan százféle szabadidő-autót lehet kapni nálunk is, ha minden változatot beleszámolunk. Ilyen elképesztő tolongásban új szereplőként érdemes lehet olyan értékek felé fordulni, melyeket mindenki ismer. Mit szólna például egy új Golfhoz, csak gólyalábon?
A Tata legfrissebb újdonsága láttán vélhetően még a nagy és neves gyártók designerei is elismerően csettintenek.